Ateism iFokus

Ateism

Etikettegen-kategori
Läst 831 ggr
[Morfalum]
0

Se hit alla ateismare!

Just nu driver Morfalum Ateism iFokus ensam. Morfalum tycker givetvis att det skulle vara fantastiskt trevligt med en Medarbetare som skulle kunna hjälpa till att driva sidan.

Inga speciella kunskaper krävs, ett engagemang och framförallt lust att diskutera är bra kvaliteter.

Som Medarbetare får du ett delat inflytande över sidan, som hittils modererats i fullt samråd med Medarbetare. Har du några idéer väger de tungt och du kan närmast se dig som en andra värd, snarare än Medarbetare. En Medarbetare hjälper även till att hålla lite ordning på sidan och se till att ett gott diskussionsklimat upprätthålls.

**Det är kul att ha ansvar för den här sidan och det finns mycket uttrymme för att utveckla den. Det behövs fler intressanta artiklar, sköna trådar och fler medlemmar. Ett översättningsprojekt är även på gång, ateism skall bli en tvåspråkig sida. Att klura på nya spännande trådar, atiklar och att ha ansvar är givande och med delat ansvar krävs egentligen inte större insats än vad man tycker är kul.
**

C'mon people, haka på.

[Boxman]
0

Var har Maggan tagit vägen?

[Morfalum]
0

Hon försvann på andra äventyr :)

[MargaretaA]
0

Jag är kvar som vanlig medlem Glad

[Boxman]
0

Skönt att du är kvar. Glad

[MargaretaA]
0

tack Glad

Pan Narrans
1

Hej på er,

jag har fått privilegiet att bli Medarbetare på Ateism iFokus och kommer inom kort (senare idag) lägga upp en presentation i tråden med samma namn.

Fram till dess inser jag att jag är en okänd storhet så om ni har frågor eller fundringar är det bara att skriva.

Pan Narrans

"Utan tvivel är man inte Tage"

Medarbetare på Ateism i fokus

[MargaretaA]
0

Så trevligt. Ska bli kul att se mer av dig Pan Narrans Glad

Pan Narrans
0

Tackar för hälsningen MargaretaA. Dito hoppas jag.

Pan Narrans

"Utan tvivel är man inte Tage"

Medarbetare på Ateism i fokus