Julafton
Hej på er gudlösa fränder!
Fick ni några julklappar i år?
Världens mest egostiska julklapp till mig själv, jag gav min dotter ett spel till PS3, EyePet. "Problemet" var att vi inte hade nått tv-spel, så då fick jag köpa det till oss…
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Det heter inte problemet, det heter uträkning 
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Nix! Jag fick ingen julklapp i år och jag tror att det är första gången som jag är helt ok med det.
Jo, jag fick faktiskt en julklapp av min arbetsplats/ chef men det mesta av den måste jag ge bort eller slänga eftersom jag inte kan använda det själv.
/NillaNina
#1 Haha! Klockent.
#3 Ja men är det inte trevligt att få gratis saker av jobbet? Jag har två uppdrag så jag samlade på mig ett presentkort på Bokia och en biobiljett! Inga fel där alls.
Jovars, fick 2,5kg rökt renbog av chefen. Passade finfint till julwhiskyn framför öppna brasan.
#4 Jodå. det är lite omtänksamt av dem men det blir ju inte möjligt att ge något som passar alla. Jag hade hellre fått 2,5 kg rökt renbog
men det kanske inte hade fallit vissa av mina arbetskamrater på läppen.
/NillaNina
#6 Aj då. Vi har kompostätar… err, förlåt, vegetarianer på jobbet också.
#7 Fniss. Det finns säkert massor med sånna på mitt jobb eftersom vi är ganska många men jag tror också att det kan finnas folk hos oss som helt enkelt inte är vana att äta rökt ren.
/NillaNina
#8 Oj, det är jättelätt - allt dom behöver är en vass kniv och en öppen mun :) sen gåre av bara farten!
#9 Jag håller med. 
/NillaNina
Nu vill inte jag skriva vad jag fick, då känner jag mig så bortskämd.
"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray
#11 Men gå med håven, det går bra ;)
Egentligen inte. Men jag fick 5 kg stearinljus som egentligen var en julklapp till min dotter. Hon hade inte råd att ta med dem på Ryanair-flyget hem 

Jag köpte min julklapp själv, då får man vad man vill ha och kan dessutom dra till med nåt riktigt dyrt
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Vi skippar alla julklappar till varandra i min familj. Hade det supertrevligt på julafton med familj och vänner, de andra gav julklappar. Dock fick de små paket trots julklappsskippandet men det var smågrejer bara så ingen fara på taket =)
Köpte min egna "julklapp" till mig tidigare i höst nämligen Technic Lego =)
Köpte lådorna:
----------------
1st 8110 Mercedes-Benz Unimog U400
------------------ 1 st 8043 Motoriserad Grävmaskin
------------------------ 2 st 8070 Superbil
---------------------- 2 st Container Truck
Så jag är helt nöjd det har varit skoj att leka lite 
/Fridaybrew