Evolutionsläran falsifierad
Jag får nog tyvärr revidera min uppfattning angående evolutionsläran och i stort sätt betrakta den som falsifierad.
Anledningen?
Nytt liv har aldrig uppstått i en burk med jordnötssmör -- vilket evolutionsläran självklart förutspår att det borde kunna göra.
Glöm inte bananerna och avsaknaden av kroko-ankor!
Och ÖGAT, glöm för i helvete inte det jävla ögat!
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Dom verkar smått desperate dom där kreationisterna, det är klart att det inte är nåt liv i jordnötsmöret, det är ju konserverat, hela iden med det är ju att det skall vara fritt från liv
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
En krokoanka har jag faktiskt hemma i trädgården -- men det är naturligtvis en skapare som varit fantasifull och inget annat.
Den här lilla killen kom flygande en dag också.
Nej, en massa darwinister och evolutionister har jag inte mycket till övers för. Bara en massa gissningar alltihopa -- vilket också varenda burk med jordnötssmör som öppnats visat.
De ÄR desperata. 

#3:
Nej, en massa darwinister och evolutionister har jag inte mycket till övers för. Bara en massa gissningar alltihopa -- vilket också varenda burk med jordnötssmör som öppnats visat.
Vad trevligt! Du börjar tänka om? (Själv ska jag bli ateist nu.)
"Every point of view is a view from a point."
Du hittade naturligtvis en själsfrände i videon? "Här har vi en människa som verkligen tänkt till," tänkte du.

Vem fan bryr sig om evolutionsläran?
Jordnötssmör är både gott och mättande…. det är det enda jag bryr mig om 
Visst är det fantastiskt gott. En himla massa kalorier bara.
jag är är LCHF,are och jag bryr mig inte om kalorier heller….