Presentationer av medlemmar
Här kan medlemmar passa på att presentera sig. Vi vill veta vem du är och vad du pysslar med! 🙂
- Redigerat 2021-04-03 11:59 av Niklas
Jag heter Varg och har för en period sedan återvänt till min hemstad Örebro efter studietiden i Uppsala. Jag undervisar just nu i religion och engelska på gymnasienivå och har fullt sjå att göra mina första år som lärare (det är lite att bita i innan man har fått ihop material och känner sig trygg i vad man planerar och undervisar om). Jag är ganska nyligen nybliven förälder med en liten tjej som föddes i januari 2016 och det blir en del vakna nätter, blöjbyten men en hel del glädje och kärlek.
Jag älskar filosofi och religion, jag tycker alltid det är galet kul att diskutera vad som är rätt, varför folk tror och meningen med livet. Därför är drivandet av detta forum detta lite av en drog för mig. Jag tycker det ger mig en del.
Prata gärna med mig om experimentell musik, det är en av mina stora intressen, med artister som The Mars Volta, Sleepytime Gorilla Museum eller Björk. Försöker även väsnas lite själv ibland och håller för tillfället på att jobba med en EP jag kallar 'Neby Lún EP.
Ser fram emot kul häng här på sajten och många kul möten!
Hm, vad ska en säga. Är ateist och har alltid varit det. Varit väldigt mycket aktiv inom kyrkan då jag absolut tycker det är intressant även om jag själv inte tror och har av den erfarenheten 99% bra minnen. Har kanske haft tur som bara träffat på 1-2 kristna som varit oresonliga att prata med…
Har aspergers syndrom, PTSD, ångestproblematik, lider av en klinisk depression och lite annat smått och gott som snurrar runt i skallen men utöver det är jag en film, serie och boknörd. Även musik ligger mig nära om hjärtat. Har svårt att hitta en plats där jag känner mig hemma så har flyttat mycket både i Sverige och utomlands och enda stället där jag kände att jag hade hittat rätt var nog i Tokyo, så hoppas på att en dag kunna ta mig tillbaka dit.
Älskar att diskutera och argumentera så hänger på mängder med olika forum.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"