Annons:
Etikettom-sajten
Läst 548 ggr
[Morfalum]2
2016-05-10 11:12

Info: Personliga påhopp och uppförandekod

Jag har en ambition med sidan att vi ska ha en städad diskussion som är saklig. Varför? Därför att detta är ett intressenätverk där först och främst diskuterar olika ämnen; utbyter tankar och idéer. Blir fokuset på personliga angrepp och pajkastning stör det syftet med sajten och det blir otrevlig stämning, vi kan på sikt tappa medlemmar och sajtens innehåll blir mindre varierat och det blir inte samma aktivitet och omfång i trådarna, vilket skulle vara tråkigt för alla som är engagerade i sajten! 

Vi alla är mänskliga och ibland använder oss av dåliga formuleringar. Blir det dock ett återkommande problem och medlemmar känner sig illa bemötta, så blir det ett problem som bör hanteras av sajtens stab. Det är ett problem på många platser på internet att människor bedriver hatkampanjer mot andra användare, förolämpar och kränker. Detta är inte en sådan plats och det vill jag göra klart. Det angår alla medlemmar att hålla en okej ton och framförallt inte hoppa på personligen eller ta upp konflikter man har haft på andra sajter.  Jag hänvisar återigen till meddelandefunktionen om man vill ta något personligt.  

Angående moderatorer på sajten. Jag ber om ursäkt å sajtens vägnar att flera medlemmar har känt sig påhoppade personligen sedan starten och i synnerhet från en Medarbetare, frågan lyftes tidigt och jag har ombett användaren att det är givet att vi som ansvariga håller god ton och är proffsiga. Det är inget som är representativt för sidan och jag känner till problemet och det hanteras! 

Uppstår något problem som gör att ni känner att ni hindras i ert deltagande på sajten vänder ni er till mig direkt och jag är väldigt tacksam att medlemmar hört av sig och belyst problem.

Skickar med en dos av samförstånd och avslutar med 'Peace, love and understanding'. Ha en fin dag i vårsolen ni som har turen / Varg

  • Redigerat 2021-04-03 11:59 av Niklas
Annons:
Upp till toppen
Annons: