Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1497 ggr
[Morfalum]
7/2/12, 9:11 AM

Ateism går i vila, sajtvärd?

I egenskap av medlem på denna utlyfta sida vill jag meddela just det här. Ateism är utlyft och den har ingen Sajtvärd. Morfalum har tröttnat rejält på att sitta och pilla med sidan och har känt ett svalt intresse under lång tid. Det blev tal om en ny Sajtvärd, men det är i regel svårt att ha att göra med folk man inte riktigt har pejl på och det blev inget med detta.

Om någon skulle vara intresserad så kan sidan bli i ditt våld! Det finns jätte mycket att göra och det är faktiskt för det mesta roligt att syssla med värdskap här på nätverket. Anledningen till att jag själv tröttnat är för att det blir för mycket tid vid datorn och för att jag känner att formerna inte riktigt är vad jag vill jobba med. Men jag uppmuntrar dig starkt att ta detta projekt vidare! Det är nog bara maila de som har hand om nätverket, Niklas exempelvis ( niklas@ifokus.se ), de brukar vara väldigt lätta att ha att göra med och de kommer att hjälpa dig med eventuella oklarheter osv.

Vill tacka för alla schyssta diskussioner den här tiden och alla som vart med och gjort ateism möjlig.

En fin sommar till eder alla mina gudlösa fränder!

Annons:
Joppo
7/3/12, 3:04 PM
#1

Synd att du tröttnat Morfalum. Jag har själv inte skrivit så mycket härinne, men jag brukar läsa det mesta som skrivs här, eftersom diskussioner oftast tar upp intressanta ämnen och håller hög nivå.
Jag hoppas någon annan önskar ta över rollen som Sajtvärd.

Hursom, lycka till i framtiden och  tack för ditt engagemang med sajten.

Vänligen Jesper

[Morfalum]
7/3/12, 6:24 PM
#2

#1 Tack för dina vänliga ord! Glad

Jag hoppas också någon vill driva det här vidare.

Tack själv och lycka till du med!

vallhund
7/5/12, 8:22 PM
#3

Jag kommer att sakna diskussitionerna här inne, o speciellt dina inlägg, men skönt för dig att fälja beslutet att gå vidare.

Hoppas att någon nappar på att bli Sajtvärd.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Morfalum]
7/6/12, 4:33 PM
#4

#3 Tack så mycket för varma ord och engagemang! Ja, jag hoppas verkligen att sidan kommer igen någon gång!Glad

Upp till toppen
Annons: